Hmm.... Koulu. Koulu on ärsyttävää ja tylsää. En jaksais millään joka aamu herätä ja mennä sinne kuuntelemaan kuinka oon 10 min myöhässä. Opiskelen pintakäsittely-alaa jo toista vuotta, ja sanotaan näin: alassa ei itessään oo mitään vikaa, mut eka vuos oli paljon kivempi. Sitä paitsi mä oon sitä mieltä, että siinä ois pitäny valinnat niinku mikskä haluu valmistuu sitte, niinku vaik "Entisöijä" taikka "Koristemaalaus" tai "Laattottaja" tai vaikka pelkkä "Maalari." Mä oisin halunnu entisöijäks, noi maalaus hommat raksalla ei oikee luonnistu meikält tai siis että mä en jaksa semmosii.
Paljo kivempi entisöidä huonekalui semmosiks ku asiakas ne haluu. :) Muutt ei. Koska meiän skolen ammattipuolel ei osta järjestää näit juttuja oikeen.

Esim, mut heitettiin viime viikol mitään sanomatta yhelle raksalle, enkä viihdy siel ollenkaa joten kävin siel kerran ja enkä sen jälkee. Ja tänää menin skolelle, ja nyt sit joudun jollekkin 'koulun raksalle.' EI KÄY.
Eiks ne nuijat ymmärrä, et mä haluun kunnon työmaalle, mut et se ois kaupungis. Argh, sitte se apuopettaja sano viel "Et oo nähtäväst valmis." Olenpas, mut en sinne. Se on jossain jumalan selän takana se paikka, enkä viihdy siellä ja piste. Se on joko-tai.
Joko mä meen ihan keskustaan jonnekki työmaalle tai mä lopetan ku ei yhteistyö pelitä.


Välil mä kelaan et miks valitsin pintakäsittelyn... Oisin voinu vaik ottaa hoipan, ja mennä joitaa lapsii ! Siinä mä oon ihan helvetin hyvä, mut eeeeeei. Noh, ei voi mitään.

Onneks on tää vuodatus blogi ;) Et kiitos vaan =)

 

No mut meikä häippää , Sayonara ! ;>

ps. päivän fiilistely biisi: Taylor S - Love story, älkääkä kysykö miks<: