Hohhoijaa.

Meille tuli koulusta ilmoitus: possurokotteen ottaminen. Säihkädin. Jokainen minuutti,jokainen tunti,jokainen askel lähemmäs tuota piikkiä pelotti. Päästiin terkkarin aulaan odottamaan. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa. Luulin oikeasti pyörtyväni. Kädet tärisi. Ihmiset menivät ja tulivat ja odottelivat, lietsoten tuota levottomuutta ja pelkoa. Vuoroni tuli ja pelko haihtui ja tilalle tuli ärsyttävä jännitys. Jännitin kättäni niin, että terveydehoitoja kehotti minua ainakin 3 kertaa rentoutumaan. Sitten se perkele iski sen piikin ja se sattui niin paljon että olisin voinut huutaa. Mutta purin vain huultani ja melkein tuli kyynel. Noh, eipä mulle mitään kuumetta tullu tai mitään pahoinvointiakaan.. tosin suihkun jälkeen käteni tuli niin kipeäksi ettei siihen  voi koskea, ei sitä voi nostaa, ei sillä voi tehä melkein mitään ! Ja tänään kipu on vain yltynyt eikä asiaa auttanut edes se että en mennyt kouluun sillä mulla oli hammaslääkäri jonka takia pässi-opettajamme on laittanut minulle 4h poissaolon ! Thanks a lot.
Nyt illemmalla käsi on vain kipeytynyt, ja olo on höntti. Sellanen olo tila mitä ei osaa selittää kunnolla..  On kuuma - mut ei ole kuumetta, väsyttää, ja veto on kokonaan pois. Ja huomenna on röntgeni minun polvestani joka päätti 5vuotta sitten mennä sijoiltaan. Se jos mikä on ollut elämäni kamalin tilanne !
Ja koulua vaivaiset 3 ja puoli tuntia.....

ELI 4 PÄIVÄÄ KOULUA. Huominen ja ensiviikolla 3, miten koulua voi olla vielä 23. päivä ? Jos meillä on joulujuhla niin soronoo, en ole menossa. Haluan vain jaksototarin en kuunnella mitään pälätystä.

Mutta minä menen juomaan kahvia ja töllöttämään telkkua josta tulee _ei mitään_

ADIOOS