Ciao, pitkästä aikaa ja todennäköisesti viimeistä kertaa jos tää jää TAAS. Hyvä alottamaan, huono jatkamaan(joissakin tilanteissa edes viemään loppuun...)
Tein muutaman muutoksen, mikä kuvaa paremmin mua nyt. Oon huomannu että kun ikähaarukassa on jo (vain 22..) niin silti huomaa asioita, tekevänsä tai sanovansa jopa keskustelevansa, joista tulee vanha olo! Eilen paras kaveri kävi iltakahvilla ja huomasimme ykskaks puhuvamme pyykkien pesusta.... Ei tää tällästä ollu vuos sitte!

Joten tässä koneella istuessani ja musiikkia luukuttavani päätin nostalgisoitua oikein kunnolla. Spotify auki (eka tietty lataat sen...) ja nostalgia musaa kehiin, eli sitä musaa jota ollaan nuorempina kuunneltu tosi paljon kavereiden kans. Muutaman kerran naurahtanu kun on tullu joku hyvä biisi ja samaan syssyyn kaikki ne muistot mitä kyseinen kappale herätti. :) Ah, vanhoja hyviä aikoja. Ei tarvin murehtia laskuista, onko ne laskettu, ei tarvinnu tehdä töitä minkään näkösiä että pärjäät kuukauden ruuassa ja et on katto pään päällä plus sähkö ja vesi..

Nykyään mun elämä ei oo muuta! Mä murehdin et tuleeks palkkaa tarpeeksi et saadaan safkaa, voin maksaa muutamia tärkeimpiä laskuja pois, onks sähköä viel ens viikolla, riittääks kissoille ruokaa ja hiekkaa tietty.... Ja sit pari krt vkossa käyn töissä(p*ska hommia sanon minä, mut lopputili ei oo vielä vaihtoehto...) henk. koht. avustajan duunia. Alkaa tulee jo korvista ulos, enkä jaksa. Huomaan et kun en jaksa niin en oo niin tehokas työntekijä kun oisin jos motivaatio ja jaksaminen ois parempi. Mut muuta duunii ei oo löytyny vielä :(

Jaa ilmeisesti sairastan luulotautia. Joka taas johtuu jonkun näkösistä mielenterveydellisistä ongelmista? ja listataan masennuskin vielä.. On hirveen kiva olla ''sairas''. Enkä mä edes tiedä et mitähän mielenterveydellisii ongelmia mulla olis?? Ja, no myönnän saatan potea ihan pikkiriikkisen lievää masennusta.... ja aivan tajuttoman korkeaa ressi tasoa!! Ehkäpä tää joskus helepottaa vai kantsiiko kysyä joltain ammattilaiselta mitäs mieltä hää ois? :P

 

Edellisistä postauksista sen verran et mulla on nyt 2 ihanaa kissaa! Toinen kissa on ollu jo kun asuttiin ok-talossa, nykyää vaikutetaan saman miehen kanssa rivarissa. psst... kohta vuosi kihloissa <3 ja nyt 3v3kk yhdessä :)

Uusin tulokas on meidän paksukainen <3 1 vuoden vanha kolli. Kolli sai nimekseen Kovu :) Ja meidän vanhempi neiti on jo 2 v <3 Hää on nimeltään Kiara :) KOSKA LEIJONAKUNINGAS 2 ! Kattokaa jos ette oo nähny!!! ;)

 

Ehkäpä mulla ei nyt muuta. Oon paasannu taas vaik ja kui paljo. :)
Lisää tulossa, jos ei ja tää jää ja kirjotan uuden postauksen vasta ens vuonna, mä niin poistan koko blogin ja tunnukset!

 

tänksit ja byebye! =)