Kirjoita itsesi A:sta Ö:hön! Kirjoita siis jokaisen aakkosen kohdalle jokin sana, joka kuvaa sinua. Sana voi olla substantiivi, adjektiivi, verbi, henkilö, lemmikki, ihan mikä tahansa, kunhan se on tärkeä sinulle. Selitä myös, miksi valitsit juuri ne sanat, jotka valitsit.

A - Alkoholia tykkään juoda

B - Beatles, tykkään bändistä ja BAILUTTT

C - Che Guevara, mä oon sitä mieltä että jokaisella on oikeus vapauteen ja välillä vapaudesta pitää taistella! 

D - DJ, oon ollu joskus diskos DJ:nä =)

E - Elokuvat - mä tykkään katella niit silloin ja tällöin PLUS Entinen elämä , sitä ku oli pien eikä ollu huolii ja semmost<3

F - Fuck the fitness , feel the fatness + Fuck your fascist beauty standars + FACEBOOK

G - google - ilman sitä en pärjäis!

H - minun sukunimeni;)

I - Isi<3 ILO, tykkään olla ilonen ja se tuo hyvää mieltä muillekkin :) JA myös Ihana, koska mä oon ihana<3

J - Joulu, tykkään lahjoist ja ruuast mut en kylmäst sääst.

K - Kissat, rakastan<3 koulu, inhooooninhoooninhoon! paitsi näit ammatillisia päivii ku ollaan työsoppimas ne on kivoi<3 JAJA Kusipää, mä oon aikamoinen kusipääki siinä missä mä oon myös ihana....

L - LOMA= MY LOVE

M - Minä, kyllä mä oon tosi itserakas... + Maailma, koska tahtoisin auttaa mut eieiei.

N - Naiset, niit pitää kunnioittaa ikää,kokoo,taustoihi kattomatta!

O - OOO! vinkvink, bigbrotha'08

P - perjantai, mun lemppa pvä.

Q - Queen hyvä bändi.

R - rakkaus<3 jee.

S - Suorasukaisuus, sanon asioit suoraa enkä mieti vastku oon sanonu ne..

T - Turhamaisuus, oon ite turhamainen ja turhaudun helposti kaikkeenn

U - Uteliaisuus, oon helvetin utelias.

V - Veli<3  Villi ja vapaa ;)

X - exät on tyhmiiä

Y - Ystävätt<3 en pärjäis ilman niit ymym

Z - ZORRO

Å - ågei

Ä - äiti<3

Ö - Ööh, sanon usein.....