Hellou! 

Tiiän tiiän.. on vähän jäljessä tän "kerron lisää minusta"- asian kanssa. Mut totta puhuakseni, mulla EI oo ollu aikaa. Kokoajan on ollu jotain.. :) Ja kaiken hyvän lisäks toi ihana aurinko tuolla, tuo mulle semmosii adhd piikkejä ja yli energisyyttä.. :D 

Mut jospa sit asiaan! 
10 ASIAA MINUSTA! 

  1. Oon aika ujo. Oikeesti. Ryhmä uusii ihmisii ja tuntematon ympäristö = ei sanaa suusta.
  2. Oon hyvin, hyvin tempperamenttinen ihminen. Vaikkakin nykypäivänä osaan se verran hallita hermoja, et en ihan joka asiasta pillastu. 
  3. Rakastan tehdä asioita itse, käsin. Luovuus on parasta, siks en ehkä tykänny koulusta ollenkaan kun ei siellä saa tehä mitään ja sekin vähän mtä tehdään ni pitää tehdä opettajan ohjeiden mukaan.. FU sanon minä! 
  4. En eläis ilman musiikkia, se on osa mua. Ja tiedän et tosi moni sanoo näin mutta tiiän musiikista jopa jonkin verran ja mun musiikki maku ei oo vaan yks genre vaan aina jostain 50 luvulta tähän päivään.
  5. Osaan kirjoittaa runoja. Kirjoittaminen on tosi kivaa, sen avulla pystyy ilmaista itseään sekä tunteitaan. 
  6. Piirtäminen ei sit taas ole mun juttu.
  7. Olen läheis riippuvainen. Yksin on ihan jees olla, mut en kestä päivääkään ilman läheisyyttä. 
  8. Jos saisin päättää, vuoden ajat liikkuis kevät-kesä-alkusyksy akselilla. Talven vois skipata. 
  9. Oon aika itsekäs, itsekeskeinen ja yritän kääntää usein asiat omaksi hyödykseni.
  10. Mun muisti on yhtä kun suurinpiirteinen alzhaimeria sairastavalla, vaikka mun muistissa ei oikeesti ole vikaa.
  11. JA JOS NYT PARI LISÄÄ ;)
  12. Omistan auton, vaikka en omista ajokorttia enkä osaa ajaa..
  13. Murtuisin totaallisesti jos meikit ja hius jutut kiellettäisiin. Se on osa mua.
  14. En koe olevani kaunis ilman meikkiä. Omaan jonkun tasoisen itsetunto ongelman vaikka mieheni yrittää toitottaa että "olet kaunis."
  15. Nykyinen parisuhteeni on kestänyt 2 vuotta ja 2 vuotta pitää sisällään: 3 eroa, 4 muuttoa ja 1 ihana kissa jonka sain kun jankutin vuoden.
  16. En halua/kestä olla väärässä.
  17. Rakastan laulaa, en oikeesti edes osaa mut se on kivaa.
  18. Olen kovaääninen ja osaan ärsyttämisen jalon taidon. 
  19. Olen tosi lyhyt. 
  20. Ja viimonen: Jos yhdistäisi muumeista Nipsun ja Pikku Myyn, saa aika hyvän kuvan millainen olen. Se on niin mun hahmo.

 

Että sellasta :D Lista sai just 10 ylimäärästä juttua mut haittaako se? Nii joo, jos joku ihmettelee, oon kohta 21v :D Ja leipominen on se mun juttu :D

Jos tähän viellä joku hyvä biisi tän hetkisestä adhd olosta ja sit ehkä illalla uutta juttua!

http://www.youtube.com/watch?v=5yQoOmjcvzc

 

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille ihanuuksille ihmisille! halipus <3