Hejssan

Tänne kirjottelen vähäisillä yöunillani.. Naapurit kävivät tappeleen ja sillein ni ei siinä kamalasti nukuttu. Mut ei siitä sen enempää.
Pää lyö kyllä nyt niin tyhjää etten keksi mitään maailmaa mullistavaa kerrottavaa tänne...

Mut hei, aika ristiriitanen ihminen kuin minä olenkaan niin jos jotain kiinnostaa, voi käyä lukemassa mun runoja rakkausrunot.fi sivustolla:   http://www.rakkausrunot.fi/runoilija.php?runid=43375&lue=1   <-- siinä linkki mun runo sivuille.

Hm, mitäs noista runoista nyt vois sanoa... No, oon kirjottan aika paljo tämmösestä surusta,synkkyydestä ja semmosesta, kun mun mielestä siitä on vaan niin helppo kirjottaa  ja varsinki kun itellä on ollu aika rankkaa aina välillä niin. Mut kyllä sieltä löytyy paljon muutaki ku synkkiä-angst runoja. Esim,oon kirjottanu myös paljon rakkaudesta tai ihastumisesta ja sen semmosesta... :)

Mut jos joku käy lukemassa, nii kommentit ei oo koskaa pahitteeks ! =)

Sayonara pupsut