Hola!

Siintä onkin aikaa ku viimeeks tänne kirjotin... ihan kunnolla. Mut huhhuhh, on ollu semmosta meininkii et kaikki energiat ja voimat menee niiden asioiden selvittämiseen yms.
Välillä jopa tuntuu et mun pää on ku ilmapallo - kun sitä täyttää liikaa se poksahtaa.

No silloin kun olin ihastunu siihen poitsuun ja nimenomaan sanonut: "Tätä ei saa kertoo ikinä eteenpäin." Nii joka tapauksessa se tuli julki...... ja siit alko alamäki lujal vauhdilla. Hm, mulle sanottii et mitäs pahaa tossa nyt sitte on ku se tuli julki? Noh, ei siinä mitään pahaa oo mut kyse on periaatteest: jos sanotaa et sitä ei kerrota eteepäi sitä ei kerrota. En ymmärrä miks jotkut ei tajuu sitä... Ja sit yks toinen poitsu lähetteli mun gallerian pk-merkintöjä eteepäi... No mitäs vittua ? En tajuu et miks näin ja sen takii mult kysyttii "Onks kaikki hyvin, haluun vaa auttaa." niin varrrmaa.
PLUS! Mun yks vanhimmista "kavereista" jutteli tän pojankaa Minun selkäni takana että mä olen mustasukkainen vaikka näin ei ole, eikä mulla oo mitää tunteit sit poikaa kohtaa paitsi noh jos viha lasketaa mut siis. Ja tänki sain tietää mun parhaan kaverin suusta. Etet, kun tässä sopassa oli mukana 4 ihmistä - 3 poikaa ja 1 tyttö. Ja noh, sanotaa näin oon nyt katkassu välit niihin periaatteessa. Miks haluisin semmosii ihmisii mun kavereist joilla ei oo muuta puheenaihetta tai jotka ei ymmärrä et kysees on periaate eikä mikää muu. Arghh.

NOH jatkoa seuraaa.
Minä ja mun paras kaveri oltii hyvii ystävii kahen muun meiän luokkalaisenkaa muttamutta sit nää kaks otti ja päätti alkaa seurustelee, mikä on sillein ku aattelee aika kova pala. No sit meiän välit huononi entisestään kesän aikaan eikä puhuttu mitään koko kesäloman aikana. Joskus siin kesän lopussa - koulujen alkaes, välit taas parani ja koitettii olla taas hyvii luokkakavereit ja ystävii pitkien ja uuvuttavien ns. keskutelujen jälkeen! Kaikki meni hyvin ekan jakson aikana mut sitte [TÄMÄ VOI KUULOSTAA TYHMÄLTÄ] ne pölli puolet mun korttipakasta. Okeijoo, tyhmä juttu mut se aiheutti enemmän eripuraa meiän välille eikä sen jälkee olla oikee puhuttu. Ja vaikka kuin yrittää olla ku mitää ei olis ikinä tapahtun, se on tosi kiusallist. Ja.. no vaikka: neiti Q ja neiti W.
Neiti Q:hun ei voi luottaa. Sille ei voi kertoa mitään luottamuksellist ku se kertoo kaikki sen tyttöystävällee.. kaiken. Ja Neiti W on tosi väkivaltanen. Ja muutenkiin sillä menee kokoajan huonost ja ym, siis kyl mä yleensä jaksan kuunnella ja ym, mut se ei koskaa kerro mitää ja toi on tosi turhauttavaa ees jutella senkaa ku mikää ei koskaa oo hyvä.
Kaiken lisäks nää neidit syyttää minuu ja mun kaverii kaikesta. ME halutaan olla riidoissa, MEIÄN vika kaikki. Sellast vaa ei jaksa kuunnella. Eli siis päätettii et ne ei nähtäväst tykkää meistä - me ei olla niidenkaa missään tekemisissä niin eipä tuu riitaa ja niien ei tartte kestää meit.
Päätin myös: Sitku ne on valmiit puhuu jostaa ilman syyttelyy ym ni katotaan sit. Muuten: sayonara niille.

Voi kyllä kuulostaa tylylt mut ei voi mitää.

Elikkä koulun alkamisen jälkeen:
Välit on katkastu 6 ihmiseen jotka ennen oli hyvii kavereit. Alkaa vissii näkee et ketkä on tosi frendei ja ketkä ei. :)

 

MUT CIAO BEIBET =)