Tättärää! En muistanu tämän blogin olemassa oloa enkä sit myöskään et mitä olen tänne kirjotellu... taaai et siitä on tosiaa jo pari vuotta kun viimeeks oon tänne näpytellyt... JOO.

Että semmosta, no mut kuiteskin blogin ulkoasu on ihan brand new mutta nimi ja kuvaus ei vaihdu. Niitä sopivimpia mun makuun ja mun blogiin saa ettiä. Kun siis täähän ei oo mikään "Ah ihanaa! Ostin tänään Guess -laukun, Gucci aurinko lasit..." TAI "Tää paita on ginast, nää housut on kans..." TAI "Söin tänään puuroa ja näkkileipää, sekä olin salilla 4h ja juoksin vielä 20km." 
Eemmä jaksa alkaa luokittelee tät mun blogia mihkää tiettyyn kategoriaan. Jokainen päättäköön itse, minkälaisena pitää tätä. HOX! Siis jos luette. :D

Tosiaan, onko siit jo pari vuotta aikaa oikeesti kun viimeeks oon kirjotellu?! En vaan jaksa uskoa. Tunsin eilen itteni niin vanhaks, vaikka ikää on vast 21, kun kaveri kertoi että ensimmäisestä Harry Potter elokuvasta on jo 12 vuotta.. Se onn piiiitkä aika. Enkä jaksa myöskään uskoa että tää aika on menny kun siivillä, sillä minä oon ollut suurimmaksi osaksi onnellisessa parisuhteessa jo 2 vuotta! HOX!!(Tosin, oon pitäny sormusta vasemmassa nimettömässä jo kohta pari viikkoa, eli siis "kihloissa" ollaan, mut niin kauan kun ukko ei sormuksia tuo niin kauan minäkään en asiasta kelleen ilmota!) 


Ikää pari vuotta tullu, pituutta ei niinkään ja painoa sen edestäkin. Asun nykysin isossa ok-talossa ja meillä on piiiiieni kissanpentu 9kk. Työtön, edelleen. Onnellinen ja rakastunut. Joskus vähän masentunut. Jep.


Huomena luvassa, postaus minusta ja siitä miten oon ihmisenä kasanu ja mikä on muuttunut ja mikä ei. En vaan jaksa tänää enää mitään kirjottaa, kun kelloki on kohta jo 1 yöllä. 
Jos vähä greyn anatomiaa ja sit pehkuihin.


God natt ! halipus<3