Ciao
Eilenpä Kotkassa olikii Seukkarit..... Semmonen jännä päihteetön tapahtuma miss on bändikisoi ja esiintyjii. Oli kyllä niin tylsää et pistää miettii jaksaako ens vuonna mennä ollenka. ;p
 
JA niin taas kävi: jouduinpas menemään sinne parhaan kaverini... ja erään vanhan kaverini kanssa jota en voi sietää. Koko ilta oli semmost jee-oot-niin-kiva-ja-hauska-!-kiva-nähä-pitkäst-aikaa-!-teko-hymyilyä. =) Saimpas muuten tietää et mmun paras kaveri tupakoi: se haukku mua ku poltin kännissä ja muutenkii se oli aina:"siis  tupakoinnis ei oo järkee,en alota ite ikinä." ... JA se oli ihan sitä mieltä että se mun vanha kaveri on ihan paska ja sit yks toinen on kans ihan paska ja et se ei ikinä aio jutella senkaa ymym, ja sit se lähti jatkoille vissiin jonnee ja minua ei ees kutsuttu - ei sillä et olisin ees menny ku ei pahemmi kiinnossta.
SURULLISTA, miten mä nään et mun paras kaveri on tulos pikkuhiljaa sellaseks ihmiseks jota en voi sietää. Se polttaa - en tykkä yhtää, se on KAKSNAAMANEN - tykkään vielä vähemmän...........
Ja kun se ei ite ymmärrä, kyllä mä aion siltä kysyy mitäs vittuu meinaat. :p Emmä jaksa tämmöst.
Mut sayonara, ehkä tää kaikki selvii viel..